Pernod Ricard – SoMe komunikace

klient

Pernod Ricard

videogalerie

fotogalerie

Pernod Ricard – SoMe komunikace

Společnost Pernod Ricard, jeden z největších světových výrobců a distributorů prémiového alkoholu, nás oslovila s cílem posílení komunikace na sociálních sítích. Zadání zahrnovalo revizi stávajícího LinkedIn profilu, ale i vytvoření nového profilu na Instagramu. Vzhledem k citlivosti tématu alkoholu byl kladen důraz na dodržování všech legislativních opatření a pravidel, která jsou pro tuto oblast nezbytná.

Na základě manuálu jsme vytvořili jasný tón komunikace, efektivní hashtagovou strategii a vizuálně jednotný styl příspěvků. Následně jsme se pustili do tvorby dynamického obsahu, zaměřeného na pravidelné publikace a aktivní interakci se sledujícími. Připravili jsme obsahový plán, který prezentuje prémiové značky nejen esteticky, ale i zábavně, přičemž dbáme na zodpovědné sdělení bez propagace nadměrné konzumace alkoholu. Na Instagramu jsme kromě pravidelných postů začlenili také každodenní organická stories, která aktivně zvyšují dosah a viditelnost profilu. Za první měsíc jsme jich vypublikovali neuvěřitelných 102!

Díky pravidelnému obsahu a každodenním stories na Instagramu jsme zvýšili počet interakcí, což přirozeně vedlo i k růstu počtu sledujících. Na LinkedInu se nám daří komunikovat aktuality z firemního prostředí a produktové novinky, čímž zvyšujeme povědomí o značce jak mezi profesionály, tak i širší veřejností.