klient
Sampling krmiv Purina One v obchodních centrech byl realizován s cílem zvýšit povědomí o značce a umožnit majitelům psů a koček vyzkoušet produkty a poskytnou na ně zpětnou vazbu.
Na stáncích konzultovali s výživovými odborníky výběr krmiva, následně obdrželi testovací balíčky na tři týdny a poskytli e-mail pro zpětnou vazbu. Akci podpořila geolokační darkpost kampaň na sociálních sítích. Po testování byli zájemci osloveni newsletterem s žádostí o recenzi, kterou vyplňovali přes webový formulář. Testování se zúčastnilo více jak 10 000 majitelů domácích mazlíčků, přes 1 000 poskytlo kontakty a více než 100 z nich vyplnilo pozitivní zpětnou vazbu, často s fotografiemi mazlíčků.
Kampaň zdůraznila efektivitu osobní interakce pro budování vztahů se zákazníky.
doblogoo s.r.o.
Radhošťská 1942/2, 130 00 Praha 3
IČO: 04564782
DIČ: CZ04564782
+420 724 060 440, info@doblogoo.cz