Purina ONE 3týdenní test – sampling, který má smysl

klient

Purina

videogalerie

fotogalerie

Purina ONE 3týdenní test – sampling, který má smysl

Sampling krmiv v obchodních centrech byl zaměřený na zvýšení povědomí o krmivech Purina One s cílem umožnit majitelům domácích mazlíčků vyzkoušet kvalitu produktů a získat od nich cennou zpětnou vazbu.

Na stáncích Purina One v obchodních centrech měli majitelé psů a koček možnost konzultovat s profesionálními výživovými poradci výběr optimálního krmiva pro konkrétní potřeby svých mazlíčků. Po konzultaci si návštěvníci odnesli testovací balíček krmiva na tři týdny a současně nám poskytli svůj e-mailový kontakt pro budoucí komunikaci. Sampling a poradenství bylo zajištěno externí produkční agenturou. Naším úkolem bylo pozvat zájemce do obchodních center prostřednictvím sociálních sítí (konktrétně formou geolokační darkpost kampaně). Všem registrovaným zájemcům jsme po uplynutí třítýdenní lhůty zaslali newsletter s žádostí o zpětnou vazbu na testované krmivo. Recenze bylo možné jednoduše vyplnit prostřednictvím webového formuláře, přičemž měli možnost přiložit i fotografii svého mazlíčka.

Testovací balíčky obdrželo přibližně 10 000 majitelů psů a koček. Přes 1 000 zájemců poskytlo svůj e-mailový kontakt. Více než 100 lidí poskytlo zpětnou vazbu prostřednictvím formuláře, přičemž 99 % recenzí bylo velmi pozitivních a
s konkrétně popsanými zkušenostmi. Mnohé recenze byly doplněny i fotografiemi mazlíčků.

Kampaň ukázala, že osobní interakce a zapojení zákazníků do testování produktů jsou efektivní nástroje, jak budovat dlouhodobý vztah se zákazníky.