Electrolux – Využití AR filtru pro launch tyčového vysavače Electrolux 700

klient

Electrolux

videogalerie

fotogalerie

Electrolux – Využití AR filtru pro launch tyčového vysavače Electrolux 700

V červnu tohoto roku jsme stáli před velkou výzvou! Náš klient Electrolux launchoval nový tyčový vysavač a my v social media týmu jsme chtěli tuto příležitost proměnit v co nejkreativnější zpracování. Rozhodli jsme proto využít soutěž s AR filtrem.

V nástroji Spark AR studio jsme nejprve filtr několik hodin připravovali a ladili, poté jsme ho nechali otestovat kolegy a klienta, a nakonec se mohl vydat do světa. Na Instagramových profilech @electrolux.cz a @electrolux.sk. jsme spustili soutěž, ve které měli sledující za úkol během 30 sekund pochytat pohybem hlavy co nejvíce levitujících vysavačů. Nový tyčový vysavač totiž vyniká svou lehkostí, a proto jsme tuto vlastnost implementovali také do mechaniky filtru. Výsledek hry poté účastníci soutěže nasdíleli ve stories na svých profilech.

Aby se soutěž dostala mezi co nejvíce uživatelů, domluvili jsme se na podpoře s několika influencery. A tak se stalo, že se filtr objevil ve stories Moniky Absolonové, Ivety Kořínkové nebo Muže v zástěře a slovenské moderátorky Beccy.

Soutěžilo se až do posledních minut – účastníci se navzájem motivovali k lepším výsledkům a zároveň nám pomáhali skrze Instagram sířit informaci o novém vysavači mezi své přátele a sledující. V našich stories jsme kromě průběžných výsledků sdíleli během doby konání soutěže také kvíz, který představoval sledujícím další klíčové vlastnosti tyčového vysavače. A tak se mohli soutěžící podrobně seznámit s hlavní výhrou, kterou získal účastník s nejvyšším skóre z Česka a ze Slovenska, nebo jejich potenciálně novým vysavačem.